Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego
Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego
egzamin - zarezerwuj termin przez internet
Zarezerwuj

Wałbrzych

Zmień oddział
ul. Piotra Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych
Referat Obsługi Klienta
(74) 665-91-16
biuro.wb@dord.dolnyslask.pl
PN - PT 08:00 - 15:30
Dział Szkoleń
(74) 665-91-15
szkolenia.wb@dord.dolnyslask.pl
Sekretariat
(74) 665-91-11
sekretariat.wb@dord.dolnyslask.pl
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
/71/ 774-67-84
iod@dord.dolnyslask.pl

Skarga na egzamin

Zgodnie z ustawą o Kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011 r.  skargę dotyczącą egzaminu państwowego (skarga na wynik lub przebieg egzaminu, a także na zachowanie egzaminatora) wraz
z jej uzasadnieniem składa się w terminie 14 dni od dnia, w którym był przeprowadzany egzamin,
do Marszałka Województwa Dolnośląskiego, za pośrednictwem Dyrektora Dolnośląskiego Ośrodka Ruchu Drogowego (sekretariat DORD we Wrocławiu lub w sekretariatach podległych placówek terenowych).

Skarga powinna mieć formę pisemną, zawierać imię i nazwisko osoby egzaminowanej,
jej adres do doręczeń korespondencji, uzasadnienie, podpis osoby wnoszącej skargę
oraz być wniesiona w następujący sposób:

  • poprzez osobiste złożenie pisma w sekretariacie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
    lub wysłanie pocztą na adres ośrodka (DORD ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław),
  • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Dolnośląskiego Ośrodka Ruchu Drogowego na platformie ePUAP (adres skrzynki ePUAP: /WORDWroclaw/SkrytkaESP),
    e-doręczenia – podpisana elektronicznie,
  • lub ewentualnie na adres e-mail: sekretariat@dord.dolnyslask.pl, (w formie zeskanowanego
    i podpisanego pisma, jako załącznik do maila);

Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, przesyła skargę wraz z wyjaśnieniami
i niezbędną dokumentacją do Marszałka Województwa w terminie 14 dni od jej złożenia.
Dopiero od wpływu do Marszałka Województwa prawidłowo wniesionej skargi oraz dotyczącej
jej dokumentacji, biegnie termin na jej załatwienie!